Hledat Strom kategorií e-shopu
CZK | EUR
česky CS | english EN
řemeny, převody
a dopravní pásy
Nákupní košík je prázdný

Podmínky nákupu v e-shopu TYMA CZ

Podmínky nákupu v e-shopu doplňují Všeobecné obchodní podmínky TYMA CZ, s.r.o. a upřesňují některé detaily při nákupu prostřednictvím e-shopu.

  1. Nakupovat v e-shopu je umožněno registrovaným i neregistrovaným zákazníkům.
  2. Registrace není nijak podmíněna a při nevyužití e-shopu není zrušena. Registrovaní vstupují do e-shopu pomocí jména a hesla. Po zapomenutí hesla Vám bude zasláno na e-mail nové.
  3. Minimální množství. Pokud není u jednotlivých položek stanoveno jinak, je minimální množství 1 ks, resp. 1 m. U standardních válečkových řetězů balených v krabicích je minimálním množstvím 1 balení, tj. 5 m. Minimální hodnota zboží pro objednávky ze zahraniční je u vybraných zemí stanovena na 100 € nebo odpovídající hodnotu v jiné měně.
  4. Cena v e-shopu je uvedena v Kč nebo v € bez DPH, resp. s DPH.
  5. Cena na dotaz je uvedena u produktů, kde cena není přesně dána z důvodu výroby minimálního množství, neznámé dodavatelské ceny nebo dostupnosti. Cena této položky je kalkulována teprve na základě zjištění aktuální ceny a dostupnosti u našeho dodavatele. Napište prosím požadované množství a odešlete cenovou poptávku. Cenu a dodací podmínky Vám sdělíme v reakci na tuto poptávku e-mailem. Teprve v případě Vaší závazné objednávky bude toto zboží objednáno u dodavatele.
  6. Potvrzení objednávky obdržíte obratem na zadaný e-mail.
  7. Expedice. Zboží je zasíláno v pracovní dny od 8.00 do 16.00.
  8. Dopravné. Zásilky o hmotnosti do 30 kg jsou zasílány balíkovou službou nebo poštou. Zásilky o hmotnosti nad 30 kg jsou zasílány spediční službou. Dopravné je účtováno dle ceníku příslušného dopravce podle hmotnosti a adresy dodání. Při vývozu je cena dopravného stanovena dle hmotnosti zásilky a země dodání. Při vývozu mimo EU jsou připočítány poplatky za celní vyřízení, na faktuře budou zahrnuty do ceny dopravného.
  9. Způsob platby je určen způsobem dopravy a země dodání. Při zaslání zboží balíkovou službou je podle země dodání možné uskutečnit platbu prostřednictvím platební brány (platební kartou a v případě dodání do České republiky, na Slovensko nebo do Polska také okamžitým bankovním převodem), nebo zálohovou fakturou. Při dodání do České republiky je možné zvolit i platbu na dobírku. U zásilek zasílaných spediční službou je zboží placeno zálohovou fakturou. Zboží může být také zaplaceno při odběru v našem centrálním skladě v Trmicích. Stálí zákazníci mohou mít po dohodě sjednánu možnost platby na fakturu.
  10. Dodací lhůta u skladových položek je 1-2 pracovní dny od obdržení objednávky. U položek, které nejsou skladem, je v e-shopu uvedena obvyklá dodací lhůta. Pokud zjistíme, že dodací lhůta by měla být delší než 4 týdny, zašleme Vám upozornění.
  11. Dodací lhůta do zahraničí se pohybuje běžně kolem 4-5 pracovních dní, do některých zemí však kolem 7-10 pracovních dní dle dodacích podmínek smluvního dopravce.
  12. Při nákupu v e-shopu má spotřebitel podle § 1829 a následující Občanského zákoníku možnost vrácení zakoupeného zboží do 14 dnů bez udání důvodu (právo odstoupení od smlouvy). Pro vrácení zboží použijte příslušný formulář. Vrácené zboží musí být nepoškozené a nepoužité. Částka za vrácené zboží bude vrácena ve lhůtě 14 dní. Vrácenou částku je možné ponížit o hodnotu, která odpovídá případnému použití, poškození nebo opotřebení zboží (právo náhrady škody). V případě odstoupení od smlouvy spotřebitelem nese spotřebitel náklady spojené s navrácením zboží (tj. náklady na dopravu zboží zpět k dodavateli a na zabalení zboží). V souladu s ust. § 1837 písm. d) zákona č. 89/2012 Sb., Občanský zákoník, v platném znění (dále jen "NOZ"), spotřebitel nemůže odstoupit od kupní smlouvy ve smyslu ust. § 2079 a násl. NOZ, jejíž předmět plnění byl individuálně upraven podle požadavku spotřebitele nebo přímo pro jeho osobu, uzavřené prostřednictvím prostředku komunikace na dálku, tedy distančním způsobem. Toto zboží je v e-shopu zřetelně označeno.
  13. Mimosoudní řešení sporů. V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, e-mail: adr@coi.cz, web: https://www.coi.cz/informace-o-adr/. Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese: http://ec.europa.eu.consumers/odr/.

Pro všechny smluvní vztahy, zejména dodávky, platí Všeobecné obchodní podmínky TYMA CZ, s.r.o. Učiněnou objednávkou nebo akceptací nabídky zákazník potvrzuje, že se seznámil s těmito Všeobecnými obchodními podmínkami, jejich obsah je mu znám a že s nimi souhlasí.

Soubory ke stažení