Válečkové řetězy podle DIN 8187
Klasické (řada B - DIN 8187) jsou nejběžnějším typem hnacích řetězů. Řetězy jsou normalizovány podle normy ISO 606 (Série B) evropská řada B, ČSN 02 3311, DIN 8187.
Standardní provedení řetězů může být jednořadé, dvojřadé a trojřadé. Řetěz se skládá z vnějších článků s čepy a vnitřních článků s pouzdry, na kterých jsou nasazeny otočné válečky.
05B
06B
08B
10B
Označení: 5/8" × 3/8"
12B
Označení: 3/4" × 29/64"
16B
Označení: 1" × 17 mm
20B
Označení: 1 1/4" × 3/4"
24B
Označení: 1 1/2" × 1"
28B
Označení: 1 3/4" × 1 1/4"
32B
Označení: 2" × 1 1/4"
40B
Označení: 2 1/2" × 1 1/2"
Konstrukce řetězů
- Vnitřní článek
- Vnější článek
- Čep
- Pouzdro
- Váleček
Oblasti použití řetězů
Válečkové řetězy hnací DIN 8187 jsou určeny pro všeobecné použití v lehkém i těžkém průmyslu.
Použití nacházejí u pohonů, ale mohou být osazeny unačeči a sloužit k transportu materiálu.
Materiál řetězů
Ocel.
Značení řetězů
Příklad:
08B-1 DIN 8187 KÖBO (1/2 × 5/16) - 5m balení
Část značení | Popis |
---|---|
08B |
Typ řetězu |
1 |
Jednořadý řetěz |
DIN 8187 |
Evropská norma |
KÖBO |
Výrobce |
1/2 × 5/16 |
Rozteč v palcích × vnitřní šířka v palcích |
5m balení |
Standardní balení |
Soubory ke stažení
Rozměry a parametry válečkových řetězů podle DIN 8187
Katalogové listy TYMA CZ
Česky a anglicky (PDF 371,93 kB)
Profil výrobce řetězů
Společnost KÖBO vyrábí vysoce výkonné jednořadé, dvouřadé a třířadé válečkové řetězy, dopravní řetězy, řetězová kola a také speciální řetězy a příslušenství. Díky svým rozměrným výrobním zařízením dokáže vyrábět řetězová kola v téměř jakékoli náročné variantě až do průměru 1700 mm.
KÖBO vyrábí řetězová kola již od roku 1894. V roce 1899 vyvinuli Emil Köhler a Hermann Bovenkamp nový standardizační proces pro výrobu řetězových kol, který se v KÖBO stále používá. Společnost KÖBO použila tuto inovativní myšlenku pro trvalý úspěch napříč mnoha průmyslovými odvětvími. Inovace spojená s hlubokým porozuměním zákazníkovi umožňuje společnosti vidět věci v širším kontexu, což charakterizuje společnost i dnes.