Hledat Strom kategorií e-shopu
řemeny, převody
a dopravní pásy
Nákupní košík je prázdný

Continental CONTINUITY

2. 10. 2023

Nové názvy průmyslových řemenů ContiTech nahradí mnohé ze známých a na trhu dlohodobě zavedených označení produktových řad.

CONTINUITY - banner


Společnost Continental dokončuje globální harmonizaci svého portfolia produktů včetně struktury jejich pojmenování. V důsledku toho dojde i ke změně názvů průmyslových hnacích řemenů ContiTech, jak jsme je znali doposud.

Projekt CONTINUITY má za úkol poskytnout této zásadní změně informační podporu.

Základní informace o přejmenování řemenů

Řemeny budou členěny do tří základních kategorií podle nároků aplikace. Těmto kategoriím bude odpovídat i design provedení loga přímo na řemenu.

  • SUPREME

    Nejvyšší kvalita pro maximální účinnost a extrémně dlouhou životnost.

    Continental Conti Synchroforce Supreme - provedení loga na řemenu - černá na oranžové
    Barevnost loga: černá na oranžové

  • ADVANCE

    Řešení pro spolehlivý přenos síly i při vysokých výkonech a rychlostech a pro aplikace v náročném prostředí.

    Continental Conti Synchroforce Advance - provedení loga na řemenu - oranžová na černé
    Barevnost loga: oranžová na černé

  • STANDARD

    První volba pro spolehlivý a zároveň cenově výhodný přenos síly ve standardních aplikacích.

    Continental Conti Synchroforce - provedení loga na řemenu - bílá na černé
    Barevnost loga: bílá na černé

Řemeny ContiTech pro průmyslové aplikace – nová struktura názvů
Řemeny ContiTech pro průmyslové aplikace – nová struktura názvů

Detailnější pohled na plánované změny nabízí přehledná převodní tabulka CONTINUITY Conversion Chart (PDF 288 kB).

Motivace změn

Transparent Branding and Naming Worldwide

Po akvizici společnosti Veyance Technologies v roce 2015, amerického výrobce řemenů značky Good Year, se Continental stal největším světovým výrobcem řemenů. Rozsah portfolia a četná regionální specifika nabídky vedly k rozhodnutí komplexně zpřehlednit a sjednotit strukturu produktů.

Cílem je dosažení jednotné identity značky, zvýšení efektivity výroby a distribuce. Stejný typ a název budou používat zákazníci v Evropě, Asii, Americe i v dalších částech světa.

Časový scénář

Finální fáze přejmenování by měla probíhat ještě v letošním roce i začátkem roku příštího. Dojde také k modernizaci vybraných řad řemenů i k zavedení produktových řad nových.

O konkrétním průběhu změn v nabídce i dalších krocích vás budeme průběžně informovat.



sledujte nás na LinkedIn

Doplňující informace Stisknutím klávesy Enter nebo mezerníku zobrazíte nebo skryjete doplňující informace. Ty lze také skrýt klávesou Escape.